Automotive

Alles um den Automobilsektor und wie Sie den Kontakt zum Kunden als großartiges Erlebnis gestalten können, gibt‘s hier auf einen Blick. Hier können Sie schnell und einfach unser kostenloses Whitepaper downloaden!

Automotive sector: How companies turn customer contact into an experience – banner with traffic and digital network graphics in the background

“When Henry Ford made cheap, reliable cars, people said, ‘Nah, what’s wrong with a horse?’ That was a huge bet he made, and it worked.”

ELON MUSK

Icon of a support agent with headset in front of a laptop, symbolizing consulting services

STRATEGISCHE BERATUNG

Intensive Beratung und Entwicklung von individuellen Lösungsstrategien.

Icon of a document with a gear and green text lines, representing conceptual planning

KONZEPTION

Design und Entwicklung in enger Zusammenarbeit mit dem Kunden.

Icon of a computer screen with adjustable sliders and a gear, symbolizing technical implementation

TECHNISCHE UMSETZUNG

Integration einer Premium Service Experience auf Basis von Liferay DXP.

Icon of three people, representing customer support and care

BETREUUNG

Direkter Kontakt zum Produktmanagement und Support bei aufkommenden Herausforderungen.

Illustration of a diverse team collaborating on web development and innovation, with laptops, gears, checkmarks, and a rocket symbolizing launch and success.

Service Portal

Erfahren Sie, wie wir einen Knotenpunkt für verschiedenste Unternehmensprozesse geschaffen und so eine vereinfachte Kommunikation zwischen den einzelnen Abteilungen ermöglicht haben.

Kommen Sie mit Ihren Wünschen und Vorstellungen auf uns zu – wir machen Ihr Automotive-Unternehmen bereit für die Zukunft!

Smiling woman wearing a headset having an online meeting at her desk, holding a clipboard and pen.